Instrukcja zamawiania posiłków online dla Szkoły Podstawowej nr 79 ul. Jesionowa w Poznaniu
Od 31.08.2020 można składać zamówienia na posiłki dzieci w Szkole Podstawowej nr 79 za pośrednictwem serwisu KID-EAT.
Zamawianie posiłków będzie możliwe tylko za pośrednictwem strony https://aveart.kid-eat.pl/. Rezygnujemy z płatności gotówkowych i przelewów na konto firmy cateringowej.
Wejdź na stronę: https://aveart.kid-eat.pl/
- Rejestracja/logowanie
Aby zarejestrować się jako Użytkownik, kliknij na pole ZALOGUJ / ZAREJESTRUJ SIĘ, wpisz wymagane dane i zaakceptuj warunki Regulaminu.
Po wprowadzeniu danych każde następne logowanie wymaga podania loginu i hasła, po czym możesz od razu przejść do składania zamówień.
- Wprowadzanie danych osób – odbiorców posiłków
Jeżeli jesteś Rodzicem i chcesz zamówić posiłek dla swojego dziecka, w pierwszej kolejności w zakładce MOJE KONTO wybierz opcję „DODAJ DZIECKO” wprowadź dane dziecka / dzieci i przypisz je do odpowiedniej szkoły i grupy (np. klasa 1-3 lub klasa 4B) .
Jeżeli jesteś Nauczycielem wybierz opcję „DODAJ NAUCZYCIELA”, wprowadź swoje dane, przypisz do szkoły i grupy.
- Doładowanie karnetu
Przed złożeniem zamówienie konieczne jest doładowanie karnetu, z którego będą pobierane środki na Twoje konkretne zamówienia. Kliknij w zakładkę DOŁADUJ KARNET– zostaniesz przekierowany do serwisu płatniczego, gdzie w bezpieczny sposób dokonasz transakcji.
Możesz doładować karnet dowolną kwotą. Większość rodziców doładowuje karnet kwotą zbliżoną do miesięcznej wartości posiłków.
- Zamawianie posiłków
W kalendarzu możesz podejrzeć jadłospis na cały miesiąc. Po doładowaniu karnetu możesz przejść do zakładki „ZAMÓW POSIŁEK”, gdzie masz wgląd do kalendarza i jadłospisu na cały miesiąc. Dodatkowo, klikając na poszczególne dni kalendarza, a następnie w przycisk „ZOBACZ MENU” w jego dolnym lewym rogu możesz podejrzeć oferowany na ten dzień jadłospis.
W pierwszej kolejności wybierz osobę, dla której chcesz złożyć zamówienie. Wszystkie wprowadzone osoby widoczne są w polach nad kalendarzem. Pole aktywne podświetlone jest na zielono – dla tej osoby zamawiasz posiłek.
Masz do wyboru 2 opcje:
- Możesz zamówić catering na cały miesiąc kalendarzowy. Kliknij przycisk „KUP NA CAŁY MIESIĄC”, następnie zatwierdź przyciskiem OK. w prawym dolnym rogu kalendarza.
- Możesz też zamówić posiłki na wybrane dni. Kliknij na dany dzień w kalendarzu
- Zmiana i anulowanie zamówienia
Jeżeli postanowisz zmienić lub anulować zamówienie, wejdź na wybrany dzień, „odhacz zielony ptaszek” przy wcześniej zaznaczonych posiłkach i ponownie zatwierdź przyciskiem OK. Środki zostaną z powrotem przesunięte na Twój karnet. Zmian i anulacji możesz dokonać do godziny 24:00 dnia poprzedzającego wydanie posiłku. Po 24:00 firma cateringowa pobiera raport zamówień i przygotowuje się do realizacji zamówienia na kolejny dzień.
Uwaga: firma cateringowa zrealizuje tylko te zamówienia, które zostały wprowadzone w kalendarzu!
- Przegląd zamówień
W zakładce „HISTORIA ZAMÓWIEŃ” widzisz wszystkie złożone przez siebie zamówienia dla wszystkich wprowadzonych osób. Możesz sortować je klikając w nagłówek kolumn na liście. Zamówienia przyszłe mają status „oczekujące”. Zamówienie uzyskuje status zrealizowanego od godz. 00:00 dnia, na który przypada jego realizacja.
Pod listą zamówień znajduje się historia doładowań Twojego karnetu.
Więcej instrukcji w zakładce POMOC: https://aveart.kid-eat.pl/help/