ZAMAWIANIE POSIŁKÓW ONLINE

Instrukcja zamawiania posiłków online dla Szkoły Podstawowej nr 79 ul. Jesionowa w Poznaniu

Od 31.08.2020 można składać zamówienia na posiłki dzieci w Szkole Podstawowej nr 79 za pośrednictwem serwisu KID-EAT.

Zamawianie posiłków będzie możliwe tylko za pośrednictwem strony https://aveart.kid-eat.pl/. Rezygnujemy z płatności gotówkowych i przelewów na konto firmy cateringowej.

Wejdź na stronę:  https://aveart.kid-eat.com/

  1. Rejestracja/logowanie

Aby zarejestrować się jako Użytkownik, kliknij na pole ZALOGUJ / ZAREJESTRUJ SIĘ, wpisz wymagane dane i zaakceptuj warunki Regulaminu.

Po wprowadzeniu danych każde następne logowanie wymaga podania loginu i hasła, po czym możesz od razu przejść do składania zamówień.

  1. Wprowadzanie danych osób – odbiorców posiłków

Jeżeli jesteś Rodzicem i chcesz zamówić posiłek dla swojego dziecka, w pierwszej kolejności w zakładce MOJE KONTO wybierz opcję „DODAJ DZIECKO” wprowadź dane dziecka / dzieci i przypisz je do odpowiedniej szkoły i grupy (np. klasa 1-3 lub klasa 4B) .

Jeżeli jesteś Nauczycielem wybierz opcję „DODAJ NAUCZYCIELA”, wprowadź swoje dane, przypisz do szkoły i grupy.

  1. Doładowanie karnetu

Przed złożeniem zamówienie konieczne jest doładowanie karnetu, z którego będą pobierane środki na Twoje konkretne zamówienia. Kliknij w zakładkę DOŁADUJ KARNET– zostaniesz przekierowany do serwisu płatniczego, gdzie w bezpieczny sposób dokonasz transakcji.

Możesz doładować karnet dowolną kwotą. Większość rodziców doładowuje karnet kwotą zbliżoną do miesięcznej wartości posiłków.

  1. Zamawianie posiłków

W kalendarzu możesz podejrzeć jadłospis na cały miesiąc. Po doładowaniu karnetu możesz przejść do zakładki „ZAMÓW POSIŁEK”, gdzie masz wgląd do kalendarza i jadłospisu na cały miesiąc. Dodatkowo, klikając na poszczególne dni kalendarza, a następnie w przycisk „ZOBACZ MENU” w jego dolnym lewym rogu możesz podejrzeć oferowany na ten dzień jadłospis.

W pierwszej kolejności wybierz osobę, dla której chcesz złożyć zamówienie. Wszystkie wprowadzone osoby widoczne są w polach nad kalendarzem. Pole aktywne podświetlone jest na zielono – dla tej osoby zamawiasz posiłek.

Masz do wyboru 2 opcje:

  • Możesz zamówić catering na cały miesiąc kalendarzowy. Kliknij przycisk „KUP NA CAŁY MIESIĄC”, następnie zatwierdź przyciskiem OK. w prawym dolnym rogu kalendarza.
  • Możesz też zamówić posiłki na wybrane dni. Kliknij na dany dzień w kalendarzu
  1. Zmiana i anulowanie zamówienia

Jeżeli postanowisz zmienić lub anulować zamówienie, wejdź na wybrany dzień, „odhacz zielony ptaszek” przy wcześniej zaznaczonych posiłkach i ponownie zatwierdź przyciskiem OK. Środki zostaną z powrotem przesunięte na Twój karnet. Zmian i anulacji możesz dokonać do godziny 24:00 dnia poprzedzającego wydanie posiłku. Po 24:00 firma cateringowa pobiera raport zamówień i przygotowuje się do realizacji zamówienia na kolejny dzień.

Uwaga: firma cateringowa zrealizuje tylko te zamówienia, które zostały wprowadzone w kalendarzu!

  1. Przegląd zamówień

W zakładce „HISTORIA ZAMÓWIEŃ” widzisz wszystkie złożone przez siebie zamówienia dla wszystkich wprowadzonych osób. Możesz sortować je klikając w nagłówek kolumn na liście. Zamówienia przyszłe mają status „oczekujące”. Zamówienie uzyskuje status zrealizowanego od godz. 00:00 dnia, na który przypada jego realizacja.

Pod listą zamówień znajduje się historia doładowań Twojego karnetu.

 

Więcej instrukcji w zakładce POMOC:  https://aveart.kid-eat.com/help/

Zaktualizowano 04.12.2023r.